Jaa vart ska man börja?

Hej! Jag är en 14 årig tjej med ADHD. Jag fick reda på att jag har ADHD när jag gick i feman. Jag var elva och visste inte så mycket om ADHD, det ända jag hade hört om det var folk som sagt typ, har du ADHD eller något. Jag hade då fått för mig att det var dåligt och jag skämdes så pass mycket att jag inte vågade berätta för någon annan utom tjejerna i min klass. 
Med åren, haha nu låter jag som en gammal gubbe men men, har jag ångrat att jag inte sagt något utan att nu är det som om jag har byggt upp något som gör att det blir svår att säga.
Jag är verkligen inte bra på att skriva långa texter som är bra formulerde, kanske därför jag har ett D i svenska.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

adhdbarnn.blogg.se

Hej, man ska inte skämmas för att man har ADHD, ADHD är bara en diagnos du är precis lika mycket värd så tvivla aldrig på dig själv. DU ÄR BÄST SOM DU ÄR. Det låter cheesy men det är sant.

RSS 2.0